1dlovestory

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av elly - 6 februari 2013 18:18

 

Jag kollade på honom. När han gick längs gatan. Jag antog det var en han för det hade låtit så på rösten. Jag blev avbruten i tankarna av att min mobil ringde. Jag tog upp mobilen och svarade. Det var Hanna som ringde.

-Hej! Svarade jag.

-Hej, mamma sa att du hade kommit för bi innan vad ville du? Frågade hon.

-Inget! Svarade jag och kollade på gatan där han nyss gick. 

Han var inte kvar.

-Kom över! Svarade hon.

-Okej, kommer om två minuter! Svarade jag och la på.

Jag gick till hennes hus som inte låg långt bort från bänken jag hade suttit på. Jag knackade på och hennes mamma öppnade igen.

-Hej, är Hanna här? Frågade jag.

-Hon är uppe på sitt rum! Svarade hon.

Jag gick in och tog av mig mina skor. Haiely gick ut ur hallen och in i köket. Jag gick upp för trappan och in i Hannas rum. Hon satt på sängen och läste en bok.

 

Hon kollade upp när jag stängde dörren efter mig.

-Det gick snabbt! Sa hon.

-Jag var i närheten! Svarade jag och la jackan på sägen och satte mig i en i en fotölj.

-Vad var det du ville? Frågade hon.

-Jag har lappen med ställerna One Direction skulle till nästa vecka! Svarade jag.

-Vart har du lappen? Skrek hon.

-I min vänsta jackficka! Svarade jag.

Hon började rota i min vänsta jackficka.

-Här är den, Vänta lite nu vems numer är det här? Frågade hon.

-Ingens! Svarade jag.

-Kom igen! Svarade hon och kollade på mig.

-Okej jag träffade någon innan! Svarade jag.

-Var det en kille? Frågade hon.

-Jag vet inte den hade en munkjacka på sig! Svarade jag.

-Smsa snälla! Svarade hon och gav mig lappen med numret på.

-Okej! Svarade jag.

Jag tog upp mobilen och skrev ett sms.

"Hej:) Kommer du ihåg mig? Hon du träffade vid bänken!"

Jag kände att min mobi vibbrerade till.

-

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag är en sprallig tjej på 12 höstar. Som älskar One Direction. Men jag älskar även min familj och mina vänner

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards