1dlovestory

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Gotta be you 1

Av elly - 24 januari 2013 13:11

Isabells Perpektiv

Jag satte på mig lite kläder.

 

Jag gjorde en lös flätta och la på ena axeln. Sen sprang jag ner till Cher som satt vid datan.

-Hej! Sa jag och satte mig jämte henne i soffan.

-Hej! Svarade hon och kollade upp på mig.

-Så vad gör du? Frågade jag.

-Vet inte ifall jag ska lägga ut videon på youtube, facebook eller Twitter! Svarade hon.

-Vilken video? Frågade jag.

-Den som Lexie spelade in på dig, mig, Chad, Mark, Nick och Stella! Svarade hon.

-Jaha den video! Svarade jag.

-Vad tycker du? Frågade  hon.

-Lägg ut på den på Twitter så din lilla Harry kan se den! Svarade jag.

-Jag gillar inte honom, Det är du som gillar Louis! Svarade hon och log mot mig.

Jag räckte ut tungan. Hon började skratta.

-Lägg ut den på Twitter ifall du vill! Svarade jag och satte på tven.

Jag blädrade igenom kanalerna. Jag stannade på en kanal. De intevjuade One Direction. Mitt och Chers favorit band.

-Hej killar! Svarade en tjej i brunt hår.

-Hej Sofia! Svara alla killarna.

-Hur känns det att vara tillbaks i London efter tre månader i Svergie? Frågade Sofia.

-Det känns underbart! Svarade Harry.

-Vi har längtat hem till våra familjer och specielt jag efter som jag inte har träffat Daniell på ett halv år! Svarade Liam.

-Det har rycktast att ni har köpt en ny lägenhet i London, är det sant? Frågade Sofia.

-Det är faktist sant! Svarade Niall.

-Får man fråga vart? Frågade Sofia.

-Nej vi vill att det ska vara hemlig! Svarade Zayn.

-Jag har bara några fråga till! Svarade Sofia.

-Okej! Svarade killarna.

-Vilka här är singlar? Frågade Sofia.

Niall, Harry och Louis räckte upp handen..

-Skulle ni kunna dejta ett fan? Frågade Sofia och kollade på Louis.

-Visst, men helst inget galet fan! Svarade Louis och log.

-Jag håller med Lou, visst skulle vi kunna dejta ett fan, men inget galet fan! Svarade Niall.

-Tack! Svarade Sofia.

Jag stängde av tven och kollade på Cher som satt med öppen mun.

-Cher? Frågade jag och drog min hand framför henens ansikte.

-Det är inte sant! Skrek Cher.

-Varför är jag vän med dig? Frågade jag och kollade på henne.

-Därför att du skulle vara forever alone utan mig! Svarade hon.

-Du har nog rätt! Svarade jag.

-Och för att jag är bäst, Louis tomlinson delade nyss vår video! Svarade hon.

-Vaa är det sant? Frågade jag.

-Ja och det har de andra också gjort! Skrek hon.

-Jag tror de bara delade den för att vi dansade till kiss you! Svarade jag.

-Sluta vara så negativ! Svarade hon.

-Jag går en runda! Svarade jag och gick till dörren.

-Bara för att slippa mig eller hur! Svarade hon.

- Lite! Svarade jag.

-Kom ihåg att Stelle och Lexie kommer om två timmar ! Ropade hon efter mig.

Jag gick ut på gatan och gick mot stan.Det tog en timme att gå ner till stan När jag kom fram så gick jag in på en milkshak butik. Jag gick fram till disken och beställde en jordgubbsmilkshake. Jag satte mig vid ett bord och väntade några minuter innan jag fick min milkshake. Jag gick ut på gatan. Jag tog upp mobilen och gick in på twitter. Jag han inte reagera innan jag låg på marken med milkshake över hela kläderna.

-Jag är så ledsen! Sa en kill röst.

-Nej det var mitt fel, det var jag som inte såg mig för vad jag gick! Svarade jag och kollade upp och såg in i ett par gröna ögon. Jag såg direkt vem det var.

-Ska jag hjälpa dig upp? Frågade han.

-Ja tack! Svarade jag.

Han hjälpte mig upp. Jag kunde inte stödja på ena benet.

-Du har slagit dig, du blöder på benet! Svarade han och pekade på ett stort rött märke som bildades på mitt ben.

-Jag ser det! Svarade jag.

-Vart bor du? Frågade han.

-En timme här ifrån! Svarade jag.

-Följ med mig hem, jag bor bara fem minuter här ifrån! Svarade han.

-Det behövs inte! Svarade jag.

-Kom, min kompis flickvän har särket kläder du kan låna! Svarade han.

-Okej tack! Svarade jag.

Han hjälpte mig till hans lägenhet.

Tänk att jag ska träffa One Direction!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elly - 10 februari 2013 11:50

      Jag hade suttit i gränden i tre dagar. Har inte ätit nått. Jag årkade inte flytta på mig. Varför ska jag leva? Jag tog upp mobilen och kollade. 34 meddelande ifrån Hanna och Louis. 14 missade samtal. Jag årkade inte bry mig och la mobilen på...

Av elly - 10 februari 2013 10:09

  Jag fick ett till sms från Linnea.  "Är du Louis Tomlinson" Fan hon hade sätt intevjun. -Förlåt jag måste på toa! Sa jag och ställde mig upp. jag gick till toa och satte mig på toa locket och smsade Linnea. "Vi måste prata!" "Okej!?...

Av elly - 7 februari 2013 14:37


      Jag tog upp mobilen och öppnade meddelandet. "Hej:) så klart jag kommet ihåg dig! Hur mår du? "Vi träffades för en kvart sen men jag mår bra:) Du själv?" "Jag mår super:) Du svarde inte på min fråga innan:)" "Vilken fråga?:O" " Jag...

Av elly - 6 februari 2013 18:18


  Jag kollade på honom. När han gick längs gatan. Jag antog det var en han för det hade låtit så på rösten. Jag blev avbruten i tankarna av att min mobil ringde. Jag tog upp mobilen och svarade. Det var Hanna som ringde. -Hej! Svarade jag. -H...

Av elly - 5 februari 2013 15:29

  Jag vaknade av att klockan ringde. Jag satte mig upp och kollade ner på kläderna. Varför har jag på mig kläderna ifrån igår.... Just det jag årkade ju inte byta om! Jag gick upp ur sängen och gick fram till gardroven. Jag satte på mig lite kläd...

Presentation

Hej jag är en sprallig tjej på 12 höstar. Som älskar One Direction. Men jag älskar även min familj och mina vänner

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards