1dlovestory

Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

Gotta be you 4

Av elly - 27 januari 2013 17:26

Isabells Perspektiv

Vi blev avbrutna av att Lexies mobil ringde. Hon svarade.

-Hej det är Lexie! Svarade Lexie.

"Tyst"
-Okej, sötnos, får jag ta med mig lite kompisar? Frågade hon.

"Tyst"

-Okej vi kommer om en halv timme! Svarade hon.

"Tyst"

-Hej då. älskar dig! Svarade hon och la på.

-Vill ni följa med till stranden? Frågade Lexie.

-Vilka är det som ska med? Frågade jag.

-Jag, Chad, Mark och Nick? Frågade Lexie.

 -Jaa! Skrek Stella och ställde sig upp.

-Vilka är det? Frågade Niall.

-Chad är Lexies pojkvänn och de andra är hans kompisar! Svarade Cher.

-Visst, Vi kan följa med! Svarade Liam.

-Då sticker vi hem och byter om till bikini och sen träffas vi om en halvtimme nere på stranden! Svarade Lexie.

-Okej! Svarade Harry.

Jag ställde mig upp. Det kändes mycket bättre i foten så jag kunde stödja på den.

-Hej då! Sa jag till killarna och gick ut i bilen. 

Jag satte mig i bak sättet jämte Cher.

-Så hur var din kyss med Niall? Frågade jag och kollade på henne.

-Den var super! Svarade hon och blinkade mot mig.

Bilen stannade utan för lägenheten. Jag hoppad ut och gick in i vår lägenhet. De andra följde efter mig. Jag gick in på mitt rum och byte om till bikini.

 

sen satte jag på mig andra kläder.

   

Jag sprang ner till de andra som redan väntade på mig. 

-Så ska vi åka? Frågade jag.

-Ja! Skrek Stella och sprang ut till bilen.

Jag gick med de andra till bilen. Jag satte mig jämte Cher. Vi åkte ner till stranden. När vi kom fram å hoppade jag ut ur bilen. Jag kollade mig omkring, Vi gick ner till stranden. När vi kom fram så såg vi en båt och där stod så klart Louis med mössa på sig. Har han alltid mössa?

  

Jag kollade efter Lexie. För hon hade åkt innan oss. Jag såg henne gå ut ur vattnet med Chad.

 

Jag vinkade till henne. Hon sprang fram till oss.

-Vad lång tid det tog! Sa Lexie.

-Det var Isabell som tog så lång tid på sig! Svarade Cher.

Jag slog löst till henne på armen.

-Kommer ni eller? Frågade Liam och hoppade ner ifrån båten och sprang fram till oss.

-Hej! Chad! Svarade Chad och stäckte fram handen.

-Liam! Svarade Liam.

-Vad ska ni ha båten till? Frågade jag.

-Vi tänkte åka ut med den! Svarade Liam.

-Jag sätte mig inte i den båten! Svarade jag.

-Varför inte? Frågade Liam.

-Kan du inte bara fatta att hon inte sätte sig i den båten! Svarade Cher surt.

De andra killarna kom fram till oss.

-Okej, förlåt för att man frågade! Svarade Liam.

-Vad är det? Frågade Louis.

-Isabell vägrar sätta sig i båten! Svarade Liam.

-Varför? Frågade Zayn.

-Ifall ni ska fortsätta fråga så stannar jag kvar här med Isabell, hon har en anledning varför inte hon vill sätta sig på båten! Svarade Cher ännu surare.

-Jag kan stanna annas! Svarade Louis.

-Cher kom nu Louis stannar med isabell! Svarade Lexie och drog med sig Cher till båten.

Jag satte mig ner på sanden och kände en tår rinna ner för min kind.

-Är du okej? Frågade Louis och satte sig jämte mig på sanden.

-Vad ser det ut som. jag tror att du engtligen vill åka med dem men du kände dig tvingad av stanna här med mig! Svarade jag och kollade upp på honom.

-Jag stannar gärna här med dig! Svarade han.

-Verkligen? Frågade jag.

-Så klart men varför vill du inte åka båt? Frågade han.

-Min familj dog i en bilolycka och jag var med, vi körde av en bro och körde ner i vattnet. Jag var med om en nästan död upplevelse, jag klarade mig men inte min mamma, pappa och mina två små syskon! Svarade jag och började gråta.

-Kom! Svarade hon och kramade om mig.

Jag började gråta ännu mer.

-Du tycker särket att jag är messig! Svarade jag och kollade upp på honom.

-Jag skulle också börja gråta ifall min familj hade dött! Svarade hon och kollade på mig.

Vi prata om lite vad som helst. Efter en stund så kom de andra tillbaka. Vi sa hej då till killarna och gick hem. När jag kom hem så la jag mig i sägen och somnade.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elly - 10 februari 2013 11:50

      Jag hade suttit i gränden i tre dagar. Har inte ätit nått. Jag årkade inte flytta på mig. Varför ska jag leva? Jag tog upp mobilen och kollade. 34 meddelande ifrån Hanna och Louis. 14 missade samtal. Jag årkade inte bry mig och la mobilen på...

Av elly - 10 februari 2013 10:09

  Jag fick ett till sms från Linnea.  "Är du Louis Tomlinson" Fan hon hade sätt intevjun. -Förlåt jag måste på toa! Sa jag och ställde mig upp. jag gick till toa och satte mig på toa locket och smsade Linnea. "Vi måste prata!" "Okej!?...

Av elly - 7 februari 2013 14:37


      Jag tog upp mobilen och öppnade meddelandet. "Hej:) så klart jag kommet ihåg dig! Hur mår du? "Vi träffades för en kvart sen men jag mår bra:) Du själv?" "Jag mår super:) Du svarde inte på min fråga innan:)" "Vilken fråga?:O" " Jag...

Av elly - 6 februari 2013 18:18


  Jag kollade på honom. När han gick längs gatan. Jag antog det var en han för det hade låtit så på rösten. Jag blev avbruten i tankarna av att min mobil ringde. Jag tog upp mobilen och svarade. Det var Hanna som ringde. -Hej! Svarade jag. -H...

Av elly - 5 februari 2013 15:29

  Jag vaknade av att klockan ringde. Jag satte mig upp och kollade ner på kläderna. Varför har jag på mig kläderna ifrån igår.... Just det jag årkade ju inte byta om! Jag gick upp ur sängen och gick fram till gardroven. Jag satte på mig lite kläd...

Presentation

Hej jag är en sprallig tjej på 12 höstar. Som älskar One Direction. Men jag älskar även min familj och mina vänner

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards