1dlovestory

Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Stand up 4

Av elly - 7 februari 2013 14:37

     

Jag tog upp mobilen och öppnade meddelandet.

"Hej:) så klart jag kommet ihåg dig! Hur mår du?

"Vi träffades för en kvart sen men jag mår bra:) Du själv?"

"Jag mår super:) Du svarde inte på min fråga innan:)"

"Vilken fråga?:O"

" Jag frågde varför du grät:("

"Var bara ledsen...:("

"Okej:( Kan du inte berätta något om dig?:)"

"Okej jag är 20 år gammal och jag heter Linnea:) Berätta om dig själv!"

"Jag kan tuvär inte berätta något om mig...!"

"Varför inte:("
"Jag får inte:("

"Okej men kan du inte träffas nån gång?"
"Nej..:("
"Så det var den första och sista gången vi träffades?:("

"Var inte ledsen! Vi kan ju alltid smsa:)"

"Det är bara det att jag inte har så många vänner:( och jag trode du tyckte om mig..."

"Jag tycker om dig:) Men det är bäst ifall vi aldrig träffas..:("

"Okej...:( Vad gör du?"

"Sitter och kollar på tve med mina kompisar:) Du själv?"

"Är hemma hos min bästis Hanna:)"

"Varför är du därXD"

"Jag skulle lämna en lapp med ställerna ditt One Direction ska nästa vecka.... Jag vet jag är en Directioner:)"

"Jag gillar också dem;)"

"yeey:)"
"Vem är din favoritXD"
"LouisXD Din?"
"Harry, älskar hans krulliga hår:)"

"Jag med, men Louis är roligare och snyggare:)"

"Är han snygg:O"

"Jaa jag är en tjej vet du:)"

"Haha Vet:)"
"Så du tycker inte han är snygg:O"

"Nja han har inte lika mycket muskler som dem andra:)"

"Så du har sätt han utan tröja?:O"
"Jag har träffat dem;)"

"Fuskigt:)"

"Kanske det kanske:)"

"Louis har väll en flickvän?"
"Nej?:)"

"Är inte han tillsammans med Eleanor Calder eller har de gjort slut?:O"

"Han gjorde slut med henne för en vecka sen:("

"Har han?"

"Ja:)"

"Det visste i jag och ja är lite galen i dem:) Hur vet du det.. det står inget om det på internet?"                                                                                    

 "Min kusin känner Harry..."

"Jaha:)Vad heter hon?"

"Det är en han..Han heter Jack:)"

"Okej... men du jag måste gå:("

"Okej:(

 

Några dagar senare!

 

Vi hade smsat i några dagar nu! Jag satt framför tven och kollade på en direkt sänd intevju med One Direction.

Jag skrev ett sms till honom.

"Hej sötis:) Vad gör du?"

Jag hörde några sekunder efter att jag hade skickat att det plingade till i någons av deras mobiler på tven.

-Jag hörde att du Louis fick ett sms! Sa kvinnan som intevjuvade dem.

-Jaa! Svarade han.

-Kan du inte läsa upp vad som står och vem det är ifrån, Liam kan kolla så du inte fuskar! Svarade kvinnan som hete Sofia.

Louis tog upp sin mobil och kollade på den.

-Nåå Louis vad står det? Frågade Sofia.

-Louis läs upp nu! Svarade Liam och log.

-Men tänk om hon hör? Frågade Louis.

-Men du måste berätta nån gång! Svarade Liam.

-Okej det stod... Hej sötis Vad gör du?! Svarade Louis.

Jag ryckte till.

-Från vem? Frågade Sofia.

-Från Linnea! Svarade Louis.

Det kunde omöjligt va jag.

-Vem är Linnea? Frågade Sofia.

Jag skrev snabbt ett meddelnade till honom för att vara säker på att det inte var han.

"Är du Louis Tomlinson?"

Jag ryckte till när det plingade till i Louis telefon.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tror ni det är han? 

 

 
 
Ingen bild

Bästa vän!!!

9 februari 2013 16:35

Såklart att det är han! Haha! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elly - 10 februari 2013 11:50

      Jag hade suttit i gränden i tre dagar. Har inte ätit nått. Jag årkade inte flytta på mig. Varför ska jag leva? Jag tog upp mobilen och kollade. 34 meddelande ifrån Hanna och Louis. 14 missade samtal. Jag årkade inte bry mig och la mobilen på...

Av elly - 10 februari 2013 10:09

  Jag fick ett till sms från Linnea.  "Är du Louis Tomlinson" Fan hon hade sätt intevjun. -Förlåt jag måste på toa! Sa jag och ställde mig upp. jag gick till toa och satte mig på toa locket och smsade Linnea. "Vi måste prata!" "Okej!?...

Av elly - 6 februari 2013 18:18


  Jag kollade på honom. När han gick längs gatan. Jag antog det var en han för det hade låtit så på rösten. Jag blev avbruten i tankarna av att min mobil ringde. Jag tog upp mobilen och svarade. Det var Hanna som ringde. -Hej! Svarade jag. -H...

Av elly - 5 februari 2013 15:29

  Jag vaknade av att klockan ringde. Jag satte mig upp och kollade ner på kläderna. Varför har jag på mig kläderna ifrån igår.... Just det jag årkade ju inte byta om! Jag gick upp ur sängen och gick fram till gardroven. Jag satte på mig lite kläd...

Av elly - 4 februari 2013 17:13

  Jag serverade den sista koppen kaffe för dan. -Tack! Svarade Kvinnan. -Varsegod, hoppas du får en fortsat trevlig helg! Svarade jag. Hon gick ut. Jag hörde ett skratt bakom mig. Jag vände mig om såg att Hanna stod där och skrattade. -Så...

Presentation

Hej jag är en sprallig tjej på 12 höstar. Som älskar One Direction. Men jag älskar även min familj och mina vänner

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards