1dlovestory

Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

Gotta be you 2

Av elly - 26 januari 2013 09:14

Isabells Perspektiv

Han hjälpte mig upp för trappan och in i en lägenhet.Han satte ner mig på den stol.

-Gör det ont? Frågade han.

-Ja.. mumlade jag.

Han drog upp ena byxbenet. 

-Du har ett rejält skrubb så! Svarade han och gick och hämtade en blötpappes bit.

Nör han kom tillbaka så tvättade han av såret. Jag gnyde till.

-Förlåt för att jag gick in i dig! Svarade han.

-Det var jag som gick in i dig! Svarade jag.

Han gick iväg och skulle hämta en sak. Han kom tillbaks hållade på lite kläder.

-Daniell hade tydligen hämtat alla sina kläder så är det okej om du tar på dig mina mjukisbyxor och en av mina tröjor? Frågade han.

Jag nickade.Jag ställde mig upp och han hjälpte mig till badrummet. Han  gav mig kläder och så gick han ut ur badrummet. Jag låste och  tog av mig kläderna. Jag haltade fram till duchen. Det gjorde väldigt ont. Jag satte på duchen och gick in. Jag stod där i fem minuer och bara blundade. Jag la i schampo och tvål. När jag var klar så haltade jag ut ur duschen och fram till högen med kläder.  Jag satte på mig Louis kläder och haltade ut ur badrummet. Jag haltade in i  vardagsrummet. Jag kollade på soffan. Där satt så klart Louis och Niall. De skrattade åt någonting.

-Vart ska jag lägga dem här? Frågade jag.

Louis vände sig om och kollade på mig.

-Jag kan ta med! Svarade han och gick fram till mig och tog kläderna. 

Han gick upp för en trappa och försvan.

-Hej! Svarade Niall.

-Hej, vad är klockan? Frågade jag.

-Fem! Svarade han.

-Jag måste gå! Svarade jag.

-Så du tror att du kan gå hem med ditt ben? Frågade han.

-Nej! Svarade jag.

-Vänta lite nu jag känner igen dig! Svarade han.

-Jaha! Svarade jag.

-Du är hon Isabell Evens ifrån den där dansgruppen! Svarade han och log mot mig.

-Vart ska du? Frågade Louis och kom in i vardagsrummet.

-Hem! svarade jag.

-Du kommer inte komma långt på de benet! Svarade han.

-Men jag lovade min kompisar att jag skulle va hemma vid halv sex! Svarade jag.

-Du kan ju bjuda hit dem ifall du vill! Svarade Louis.

-Tack! Svarade jag och tog upp mobilen och slog Chersnumer

-Vart är du! Skrek hon.

-Det hände en olycka! Svarade jag.

-Du är väll inte skadad? Frågade hon oroligt.

-Nej men jag har bara ett rejält skrubbsår på ena benet så jag kan inte gå med! Svarade jag.

-Så vart är du nu? Frågade hon.

-Hos Louis! Svarade jag.

-Vem Louis? Frågade hon.

-Louis Tomlinson! Svarade jag.

-OMG!!!! Skrek hon.

-Ta det lungt och kom till den här addresen! Svarade jag.

Jag sa addresen till henne.

-Okej då kommer jag Stella och Lexie om en kvart! Svarade hon och la på.

Jag la också på.

-Varför skrek din kompis så mycket? Frågade Niall.

-Hon är ett fan av er! Svarade jag och haltade fram till soffan.

Jag satte mig i soffan.

-Är inte du det? Frågade Louis.

-Joo! Svarade jag.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Förlåt för kort kapitel men jag ska göra en massa saker<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elly - 10 februari 2013 11:50

      Jag hade suttit i gränden i tre dagar. Har inte ätit nått. Jag årkade inte flytta på mig. Varför ska jag leva? Jag tog upp mobilen och kollade. 34 meddelande ifrån Hanna och Louis. 14 missade samtal. Jag årkade inte bry mig och la mobilen på...

Av elly - 10 februari 2013 10:09

  Jag fick ett till sms från Linnea.  "Är du Louis Tomlinson" Fan hon hade sätt intevjun. -Förlåt jag måste på toa! Sa jag och ställde mig upp. jag gick till toa och satte mig på toa locket och smsade Linnea. "Vi måste prata!" "Okej!?...

Av elly - 7 februari 2013 14:37


      Jag tog upp mobilen och öppnade meddelandet. "Hej:) så klart jag kommet ihåg dig! Hur mår du? "Vi träffades för en kvart sen men jag mår bra:) Du själv?" "Jag mår super:) Du svarde inte på min fråga innan:)" "Vilken fråga?:O" " Jag...

Av elly - 6 februari 2013 18:18


  Jag kollade på honom. När han gick längs gatan. Jag antog det var en han för det hade låtit så på rösten. Jag blev avbruten i tankarna av att min mobil ringde. Jag tog upp mobilen och svarade. Det var Hanna som ringde. -Hej! Svarade jag. -H...

Av elly - 5 februari 2013 15:29

  Jag vaknade av att klockan ringde. Jag satte mig upp och kollade ner på kläderna. Varför har jag på mig kläderna ifrån igår.... Just det jag årkade ju inte byta om! Jag gick upp ur sängen och gick fram till gardroven. Jag satte på mig lite kläd...

Presentation

Hej jag är en sprallig tjej på 12 höstar. Som älskar One Direction. Men jag älskar även min familj och mina vänner

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards