1dlovestory

Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

Gotta be you 3

Av elly - 26 januari 2013 10:16

Isabells Perspektiv

Det plingade på dörren. Jag försökte ställa mig upp.

-Jag går och öppnar! Svarade Louis och gick ut i hallen.

Två sekundet senare hörde jag ett högt skrik. Cher! Jag haltade ut i hallen. Där stod Cher, Stella och Lexie.

   

Stella               Lexie

 

-Gud vad har hänt? Frågade Stella och kom fram till mig.

-Det hände bara en olycka! Svarade jag och kollade på Louis.

Vi hörde skratt och in kom tre killar. Harry, Liam och Zayn. Cher skrek.

-Sluta skrika Cher! Sa jag.

-Vilka är ni? Frågade Liam.

-Jag är Lexie! Svarade Lexie.

-Jag är Stelle! Svarade Stella.

-Och jag är Isabell och det här är min vän Cher! Svarade jag och kollade på Cher som stod och stirrade på Niall som kom in i hallen.

-Du stirrarViskade jag i Chers öra.

Hon kollade snabbt ner i marken.

-Så vad gör ni i vår lägenhet? Frågade Zayn.

-Det hände bara en olycka! Svarade jag.

-Jag tycker vi kör sanning eller konsikvens! Ropade Niall och sprang in i vardagsrummet.

Alla följde efter. Jag haltade till vardagsrummet. När jag kom in så satt alla redan i en ring på golvet. Jag satte mig jämte Stella.

-Så Louis Sanning eller Konsikvens? Frågade Niall.

-Sanning! Svarade Louis.

-Hur många flickvänner har du haft? Frågade Niall.

Han räknade på fingrarna.

-20! Svarade han.

-Okej! Svarade Niall.

-Okej Cher sanning eller konsikvens? Frågade Louis.

-Konsikvens! Svarade hon.

-Okej då ska du hångla med Niall! Svarade Louis.

Hon hånglade med Niall utan problem.

-Så nöjda? Frågade Cher.

-Japp! Svarade Louis.

-Okej Isabell sanning eller konsikvens? Frågade Cher och kollade på mig.

-Sanning! Svarade jag.

-Okej, hur mångar killar har du haft sex med? Frågade Cher.

-Måste jag svara? Frågade jag.

-Du måste följa reglerna! Svarade Zayn.

-Okej, en! Svarade jag.

-Bara en?! Frågade Louis.

-Som om du har haft det med fler tjejer? Frågade jag.

- Jag har faktist haft det dem fem tjejer! Svarade Louis.

-Okej Isabell det är din tur att fråga nån! Svarade Harry.

-Liam sanning eller konsikvens? Frågade jag.

-Sanning! Svarade Liam

-Okej, skulle du kunna ha sex med någon i de här rummet, i såfall vem? Frågade jag och kollade på Liam.

-Jag har en flickvän, det vet du va? Frågade Liam.

-Jag vet men ifall du måste svara nån! Svarade jag.

-Okej, Lexie! Svarade han.

-Bra val! Svarade jag.

Lexie slog till mig på armen. Jag började skratta.

-Liams tur att fråga nån! Svarade Zayn

-Okej Stella sanning eller konsikvens? Frågade Liam.

-Sanning! Svarade Stella.

-Vem skulle du kunna dejta av oss killar? Frågade Liam.

-Hörni killar Stella är bara 14! Svarade Lexie.

-Ofta! Svarade Harry.

-Jag svarade ändå, jag väljer nog isåfall Harry! Svarade Stella.

-Okej Isabell sanning eller konsikven? Frågade Stella.

-Sanning! Svarade jag.

-Varför är det ingen som tar konsikvens? Frågade Cher.

-Okej konsikvens! Svarade jag.

-Du ska hångla med Louis! Svarade Stella.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elly - 10 februari 2013 11:50

      Jag hade suttit i gränden i tre dagar. Har inte ätit nått. Jag årkade inte flytta på mig. Varför ska jag leva? Jag tog upp mobilen och kollade. 34 meddelande ifrån Hanna och Louis. 14 missade samtal. Jag årkade inte bry mig och la mobilen på...

Av elly - 10 februari 2013 10:09

  Jag fick ett till sms från Linnea.  "Är du Louis Tomlinson" Fan hon hade sätt intevjun. -Förlåt jag måste på toa! Sa jag och ställde mig upp. jag gick till toa och satte mig på toa locket och smsade Linnea. "Vi måste prata!" "Okej!?...

Av elly - 7 februari 2013 14:37


      Jag tog upp mobilen och öppnade meddelandet. "Hej:) så klart jag kommet ihåg dig! Hur mår du? "Vi träffades för en kvart sen men jag mår bra:) Du själv?" "Jag mår super:) Du svarde inte på min fråga innan:)" "Vilken fråga?:O" " Jag...

Av elly - 6 februari 2013 18:18


  Jag kollade på honom. När han gick längs gatan. Jag antog det var en han för det hade låtit så på rösten. Jag blev avbruten i tankarna av att min mobil ringde. Jag tog upp mobilen och svarade. Det var Hanna som ringde. -Hej! Svarade jag. -H...

Av elly - 5 februari 2013 15:29

  Jag vaknade av att klockan ringde. Jag satte mig upp och kollade ner på kläderna. Varför har jag på mig kläderna ifrån igår.... Just det jag årkade ju inte byta om! Jag gick upp ur sängen och gick fram till gardroven. Jag satte på mig lite kläd...

Presentation

Hej jag är en sprallig tjej på 12 höstar. Som älskar One Direction. Men jag älskar även min familj och mina vänner

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards