1dlovestory

Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Stand up 5

Av elly - 10 februari 2013 10:09

 

Jag fick ett till sms från Linnea. 

"Är du Louis Tomlinson"

Fan hon hade sätt intevjun.

-Förlåt jag måste på toa! Sa jag och ställde mig upp.

jag gick till toa och satte mig på toa locket och smsade Linnea.

"Vi måste prata!"

"Okej!?"

"Kan vi inte träffas nånstans?"

"Varför kan vi inte prata på Sms?"

"Vi måste prata!!"

"Okej!"

"Vi träffas på starbuks om en halvtimme!"

"Okej"

"Ta på dig en hoodie och keps!"

Jag gick till baks till intevjun som var färdig om en kvart.

 

      

Jag gick till mitt rum och byte om till andra kläder.

 

Jag gjorde en flätta om la på axeln.

  

Jag gick tyst ner för trappan för mina två halv syskon var hemma. Jag kom fram till dörren och öppnade och stängde den snabbt. Jag satte på mig kepsen. drog luvan över och gömde flätan. Sen började jag gå mot  starbuks. När jag kom ditt såg jag direkt honom. Jag kände igen hans hoodie. Jag gick fram till honom.

-Hej! Sa jag.

-Hej, Hur visste du direkt att det var jag? Frågade han.

-Din hoodie! Svarade jag.

-Jaha! Svarade han.

-Kan du säga varför du ville prata? Frågade jag.

-Det var inte meningen att du skulle få reda på att jag är Louis Tomlinson! Svarade han.

-Så vi skulle bara fortsätta sms och du skulle låstast som om du var en vanlig kille? Frågade jag surt.

-Ja! Svarade han.

-Jag trode du gillade mig! Svarade jag.

-Det gör jag! Svarade han.

-Varför kunde du inte berätta för mig, trode du inte att du kunde lite på mig? Frågade jag surt.

-Jag trode faktist att du var sån! Svarade han och kollade ner i marken.

-Men ifall jag hade varit Eleanor Calder så skulle du vilja att alla to kort på oss! Svarade jag.

-Linnea du vet inte hur det blir får de ett kort på oss så förstör det allt! Svarade han.

-De behöver inte det har du redan förstört allt! Skrek jag och sprang iväg.

-Linnea!!! Ropade han efter mig.

Jag sprang in i en gränd. Jag kanade ner längst väggen. Jag satte mig ner och grätt. Varför ska livet vara så svårt?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tycker synd om henne:(

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elly - 10 februari 2013 11:50

      Jag hade suttit i gränden i tre dagar. Har inte ätit nått. Jag årkade inte flytta på mig. Varför ska jag leva? Jag tog upp mobilen och kollade. 34 meddelande ifrån Hanna och Louis. 14 missade samtal. Jag årkade inte bry mig och la mobilen på...

Av elly - 7 februari 2013 14:37


      Jag tog upp mobilen och öppnade meddelandet. "Hej:) så klart jag kommet ihåg dig! Hur mår du? "Vi träffades för en kvart sen men jag mår bra:) Du själv?" "Jag mår super:) Du svarde inte på min fråga innan:)" "Vilken fråga?:O" " Jag...

Av elly - 6 februari 2013 18:18


  Jag kollade på honom. När han gick längs gatan. Jag antog det var en han för det hade låtit så på rösten. Jag blev avbruten i tankarna av att min mobil ringde. Jag tog upp mobilen och svarade. Det var Hanna som ringde. -Hej! Svarade jag. -H...

Av elly - 5 februari 2013 15:29

  Jag vaknade av att klockan ringde. Jag satte mig upp och kollade ner på kläderna. Varför har jag på mig kläderna ifrån igår.... Just det jag årkade ju inte byta om! Jag gick upp ur sängen och gick fram till gardroven. Jag satte på mig lite kläd...

Av elly - 4 februari 2013 17:13

  Jag serverade den sista koppen kaffe för dan. -Tack! Svarade Kvinnan. -Varsegod, hoppas du får en fortsat trevlig helg! Svarade jag. Hon gick ut. Jag hörde ett skratt bakom mig. Jag vände mig om såg att Hanna stod där och skrattade. -Så...

Presentation

Hej jag är en sprallig tjej på 12 höstar. Som älskar One Direction. Men jag älskar även min familj och mina vänner

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards