1dlovestory

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Gotta be you 5

Av elly - 30 januari 2013 15:39

 

Jag vaknade av att någon hoppade och skrek i min säng. Jag öppnade ena ögat och såg att det var Cher.

-Så det är bara du! Svarade jag och stängde ögat igen.

-Kom igen upp ur sängen! Ropade hon.

Jag vände mig om så jag låg på mage.

-Det är lördag! Gnällde jag.

-Men vi ska ha kul med killarna! Ropade hon.

-Klockan nio på morgonen? Frågade jag.

-Vi ska hjälpa dem med att göra en rolig video till Live While We Are Young! Ropade hon.

-Jag årkar inte! Gnällde jag ännu mer.

-Tvinga inte mig att kittla dig! Svarade hon.

Jag satte mig spik rakt upp i sängen.

-Så där jag, kom ner till köket om en kvart! Svarade hon och gick ut ur rummet.

Jag satte mig upp i sägen och gick fram till min dörr till min waking closet. Jag öppnade dörrarna och gick in. Jag letade upp lite kläder och satte på mig dem.

 

Sen gick jag in i badrummet. Jag borsta tänderna och gjorde en lös flätta och la på ena axeln. Sen sminkade jag mig med lite mörk ögonskugga, mascara, eyeliner och lite läppglans.  Jag kollade mig i speglen och blev riktigt nöjd. Pear phonen låg på bänken så jag tog den och la ner den i min väska.

 

Sen sprang jag ner för trappan. Jag gick in i köket och såg Cher stå och steka pannkakor. Jag satte mig på en av barstolarna.

-Vilka är det som ska med? Frågade jag.

-Du, jag och stella! Svarade hon.

-Så inte Lexie? Frågade jag och snodde en jordgubbe.

Jag bet på den.

-Nej hon ska göra nått med Chad! Svarade hon.

-Just det ja de har sin ettårs dag! Svarade jag.

Jag hoppade till när jag hörde en dörr smällas igen.

-Stella in the house! Skrek någon som  antaligen var Stella.

-Hej Stella! Ropade jag.

-Du vill  ha pannkakor? Frågade Cher när Stella kom in i köket.

-Nej! Svarade Stella.

-Isabell? Frågade Cher och kollade på mig.

-Nej! Svarade jag.

-Jag som har stå och stekt pannkakor hela morgonen! Svarade Cher.

-Jag har aldrig sagt att jag vill ha pannkakor idag! Svarade jag.

Hon räckte ut tungan åt mig. Jag började skratta.

-Du kan ju ge dem till din pojkvän! Svarade jag.

-Han är inte min pojkvän! Svarade Cher och slog löst till på armen.

-Kan vi inte åka nu? Frågade Stella och såg otålig ut.

-Visst! Svarade jag och ställde mig upp och gick ut i hallen

-Kommer! Ropade Cher och kom springandes.

-Slö fock! Svarade jag och skrattade.

-Håll tyst. ni kommer ändå ingen stanns utan mig! Svarade Cher.

Vi gick ut till bilen. Cher satte sig fram och jag satte mig jämte Stella i bak sättet. När vi kom fram så stod de en massa tjejer utan för och skrek. Cher stannde bilen och vi hoppade ut. Vi gick fram till särkerhets vakten.

-Hej! Sa Cher.

-Vilka är ni? Frågade särkerhetsvakterna.

-Vi är vänner till Louis, Niall, Zayn, Liam och Harry! Svarade Stella.

-Stick, ni är bara ett par galna fan som säger att ni känner dem bara för att få komma in! Svarade särkethetsvakten.

Vi gick iväg en bit.

-Vi kommer inte in! Svarade jag.

-Vänta! Svarade Cher och tog upp sin mobil. 

 

 

Jag letade upp Nialls numer och ringde.

-Hej det är Niall! Svarade han.

-Hej det är Cher! Svarade jag.

-När kommer ni? Frågade han.

-Vi står utan för, men eran särkerhetsvakt släpper inte in oss! Svarade jag.

-Vänta lite! Svarade han.

Jag väntade några minuter.

-Kolla på säkerhetsvakten! Svarade han.

Jag kollade ditt och såg att han stod gömd bakom särkerhetsvakten.

 

 

 

 
 
Ingen bild

Anonym

30 januari 2013 17:57

Förlåt men dina bilder till perspektiven är dåliga

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elly - 10 februari 2013 11:50

      Jag hade suttit i gränden i tre dagar. Har inte ätit nått. Jag årkade inte flytta på mig. Varför ska jag leva? Jag tog upp mobilen och kollade. 34 meddelande ifrån Hanna och Louis. 14 missade samtal. Jag årkade inte bry mig och la mobilen på...

Av elly - 10 februari 2013 10:09

  Jag fick ett till sms från Linnea.  "Är du Louis Tomlinson" Fan hon hade sätt intevjun. -Förlåt jag måste på toa! Sa jag och ställde mig upp. jag gick till toa och satte mig på toa locket och smsade Linnea. "Vi måste prata!" "Okej!?...

Av elly - 7 februari 2013 14:37


      Jag tog upp mobilen och öppnade meddelandet. "Hej:) så klart jag kommet ihåg dig! Hur mår du? "Vi träffades för en kvart sen men jag mår bra:) Du själv?" "Jag mår super:) Du svarde inte på min fråga innan:)" "Vilken fråga?:O" " Jag...

Av elly - 6 februari 2013 18:18


  Jag kollade på honom. När han gick längs gatan. Jag antog det var en han för det hade låtit så på rösten. Jag blev avbruten i tankarna av att min mobil ringde. Jag tog upp mobilen och svarade. Det var Hanna som ringde. -Hej! Svarade jag. -H...

Av elly - 5 februari 2013 15:29

  Jag vaknade av att klockan ringde. Jag satte mig upp och kollade ner på kläderna. Varför har jag på mig kläderna ifrån igår.... Just det jag årkade ju inte byta om! Jag gick upp ur sängen och gick fram till gardroven. Jag satte på mig lite kläd...

Presentation

Hej jag är en sprallig tjej på 12 höstar. Som älskar One Direction. Men jag älskar även min familj och mina vänner

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards